Cum am fost ” tras in teapa ” de Orange.

De cateva luni mi-am facut un abonament la Orange cu beneficii care pe mine unul m-a atras, probabil si pentru ca ei imi ofera ceea ce eu am nevoie, adica foarte multi GB si minute nelimitate in orice retea. Vine luna Mai, data de facturare fiind in 27 a luni trecute si surpriza. Factura umflata…hmmmm….culmea, de ce?

Nu a fost umflata cu mult, dar totusi gestul nu mi se pare ok, poate beau o cafa sau un meniul zilei de acesti bani. Intru in contul meu de orange si vad doua facturi, una de 39.62 ron si una de 13.49 ron, insumand 53,11 RON. Stau si ma gandesc, bahh, sunt eu nebun? 6 luni am abonamentul la jumatate si stau si calculez…. februarie, martie, aprilie, mai…..opaa, stai ca sunt doar 4 luni si 3 de facturare.

Caut si ma informez despre aceea factura suspecta, caut pe internet si gasesc informatii cum ca este o TAXA DE RECONECTARE. Adica daca ai uitat sa platesti factura si s-a inchis abonamentul, chiar si un singur minut, esti bun de plata. Eu am uitat, cu munca si alte chestii numai la abonament nu mi-a stat capul, cand mi-au inchis abonamentul. Am mers in urmatoarele 30 de minute, sa spunem o ora si am platit abonamentul. S-a reactivat si totul ok. Apaiii staii nene, ca nu va bateti joc de mine cum vreti voi. Asa ca, iau contractul si il citesc, nici unde nu este scris despre aceasta taxa si haide sa dau un email la ei.

Primesc inapoi raspuns ” in termen de 3 zile lucratoare o sa primiti un raspuns din partea companiei noastre “. Zic bun, 3 zile nu e atata, cand hopaa, in doua zile primesc raspuns pe mail si mesaj cum ca s-a clarificat situatia.

Suma s-a restituit si se va scadea din urmatoarea factura si acea taxa a disparut de pe contul meu. Asadar, daca ati patit la fel, cititi contractul foarte bine si luati masuri. In contract scrie clar ca penalizariile sunt de 0.5%/zi din suma totala, dar nici unde nu scrie de suma de reconectare.

Va salut!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *